Διαδικτυακή… ανάσα

Petite Perle 300×250

Τουρίστες από όλο τον κόσμο φέρνει το ίντερνετ στο Μαλεβίζι

Η έμπρακτη απόδειξη ότι το διαδίκτυο φέρνει πιο κοντά ανθρώπους και τόπους από διαφορετικές ηπείρους, είναι αυτό που συμβαίνει τα τελευταία χρόνια και στο Μαλεβίζι.

Μικρά αλλά και μεγάλα καταλύματα, φτιάχνουν ιστοσελίδες ή συμμετέχουν σε διαδικτυακές πλατφόρμες και βοηθούν όσους ψάχνουν, όπου κι αν βρίσκονται σε όλο τον πλανήτη να "ανακαλύπτουν" τον τόπο μας.

Αυτό δίνει νέα πνοή αλλά κι μια άλλη αντίληψη στον τουρισμό μας όπως υποστηρίζει μιλώντας στη "Φωνή του Μαλεβιζίου", ο ιδιοκτήτης τουριστικού καταλύματος στην Αμμουδάρα, Χρήστος Κοντζεδάκης, επισημαίνοντας ότι τα τελευταία χρόνια αλλάζει ο τρόπος που φθάνουν οι τουρίστες ως τον τόπο μας.

Όπως χαρακτηριστικά επισημαίνει: «Παλαιότερα είμασταν απόλυτα εξαρτημένοι από τους τουριστικούς πράκτορες. Στην εποχή του διαδικτύου η κατάσταση άλλαξε και τώρα πλέον όχι μόνον μπορούν να μας "βρουν" οι τουρίστες που ψάχνουν μόνοι τους, αλλά και να επικοινωνήσουν μαζί μας και να κάνουν την κράτηση τους».

Ένα από τα βασικά πλεονεκτήματα του διαδικτύου είναι ότι ο τουρίστας πριν ακόμα επισκεφθεί έναν τόπο έχει την ευκαιρία να έχει μια πρώτη εικόνα γι' αυτόν, και να γνωρίζει που θα πάει, που θα μείνει και να τα δει αυτά πριν φθάσει. Και η αλήθεια είναι πως αν σκεφθεί να επισκεφθεί το Μαλεβίζι έχει πολλά ωραία πράγματα να δει ακόμα και πριν έρθει.

Ανέσεις και αλήθειες

Προφανώς οι κρατήσεις μέσω του ίντερνετ έχουν και κινδύνους για τους τουρίστες. Πολλές φορές έχουμε δει τουρίστες να διαμαρτύρονται ότι αυτό που είδαν από το κατάλυμα στον ιστότοπο δεν ανταποκρινόταν στην πραγματικότητα. Αυτό δεν είναι καλό για τους ιδιοκτήτες των καταλυμάτων αφού γράφουν αρνητικές κριτικές και αποτρέπουν μελλοντικούς πελάτες.

Όπως επισημαίνει ο κ. Κοντζεδάκης: «Είναι σημαντικό αυτές οι εικόνες που δείχνουμε στους πελάτες να είναι και αληθινές, καθώς πάρα πολύ εύκολα θα δουν την αλήθεια όταν θα έρθουν. Και είναι σημαντικό για την περιοχή μας, αφού δουλεύουμε με επαναλαμβανόμενους επισκέπτες. Έχουμε πελάτες που ερχόταν ως νεαροί και τώρα 30 χρόνια μετά έρχονται με τα εγγόνια τους, δημιουργώντας μια προσωπική σχέση μαζί μας».

Τα τελευταία χρόνια πάντως στην περιοχή της Αμμουδάρας πολλοί είναι οι ιδιοκτήτες ξενοδοχείων αλλά και μικρότερων καταλυμάτων που προχωρούν στην ανακαίνιση των χώρων τους προκειμένου να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις των επισκεπτών που συνεχώς είναι περισσότεροι.

Παράλληλα επιχειρούν να δώσουν μια νέα ευκαιρία στο τουριστικό προϊόν του τόπου μας.
Αξιοποιώντας την τεχνολογία και παρέχοντας έναν τουρισμό φιλοξενίας και εμπειριών, δημιουργούν μια νέα προοπτική στην τουριστική κίνηση.

Ήρθαν Ασιάτες και Αφρικανοί

Κάποτε ίσως θα φάνταζε απίθανο τουρίστες από τη Λατινική Αμερική, την Ασία και την Αφρική να επισκεφθούν την Αμμουδάρα, αφού οι τουριστικοί πράκτορες "πωλούν" σε μια άλλη λογική. Τώρα όλα άλλαξαν καθώς το ίντερνετ μπήκε στη ζωή μας ενώνοντας ηπείρους που χωρίζονται με ωκεανούς και ρίχνοντας τείχη.

Έτσι δε θα πρέπει να ξαφνιαζόμαστε τα καλοκαίρια αν κάνοντας το μπάνιο μας στη μεγάλη παραλία της Αμμουδάρας, δίπλα μας κολυμπά ένας Ιάπωνας, ένας Ασιάτης ή ένας Λατινοαμερικάνος. Όπως επισημαίνει ο κ. Χρήστος Κοντζεδάκης: «Πλέον έχουμε πελάτες από όλο τον κόσμο οι οποίοι μας βρίσκουν στο ίντερνετ. Πλέον μικρά και μεγάλα καταλύματα έχουν ιστοσελίδες και φόρμες κρατήσεων. Έτσι οι υποψήφιοι πελάτες μας επικοινωνούν μαζί μας άμεσα και χωρίς μεσάζοντες».

Ένα μεγάλο ποσοστό των κρατήσεων πλέον γίνεται με αυτόν τον τρόπο κι αφού οι υποψήφιοι πελάτες μπουν στον ιστότοπο και δουν φωτογραφίες αλλά και τις κριτικές άλλων πελατών.

Ροή ειδήσεων - ΡΟΗ

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ